Zeige alle

van der Meij, Hans; Bӧckmann, Linn

Effects of embedded questions in recorded lectures Artikel

In: Journal of Computing in Higher Education, 2020, ISSN: 1867-1233.

Abstract | Links | BibTeX | Schlagwörter: embedded questions, O, quizzing, self-efficacy, Usability, video-recorded lectures

Wolters, Christian; Flegel, Nadine; Herczeg, Michael

Entwicklung einer effizienten Integrationslösung zur Bereitstellung von Vorlesungsfolien in hochschulischer Präsenzlehre Konferenzberichte

Gesellschaft für Informatik e.V., Bonn, 2018, ISBN: 978-3-88579-678-7.

Abstract | BibTeX | Schlagwörter: A, GOMS-Analyse, LTI, Moodle, Präsenzlehre, Usability

Blackler, Alethea L.; Gomez, Rafael; Popovic, Vesna; Thompson, Helen M.

Life Is Too Short to RTFM: How Users Relate to Documentation and Excess Features in Consumer Products Artikel

In: Interacting with Computers, Bd. 28, Nr. 1, S. 27–46, 2016, ISSN: 0953-5438.

Abstract | Links | BibTeX | Schlagwörter: A, evaluation, features, Ig-Nobel-Preis, manuals, RTFM, Usability, user guides