Zeige alle

van der Meij, Hans; Bӧckmann, Linn: Effects of embedded questions in recorded lectures. Journal of Computing in Higher Education, 2020, ISSN: 1867-1233. (Typ: Artikel | Abstract | Links | BibTeX | Schlagwörter: embedded questions, O, quizzing, self-efficacy, Usability, video-recorded lectures) CC BY 4.0
Besprochen in Bldg-Alt-Entf #31
Wolters, Christian; Flegel, Nadine; Herczeg, Michael: Entwicklung einer effizienten Integrationslösung zur Bereitstellung von Vorlesungsfolien in hochschulischer Präsenzlehre. Gesellschaft für Informatik e.V., Bonn, 2018, ISBN: 978-3-88579-678-7. (Typ: Konferenzbericht | Abstract | BibTeX | Schlagwörter: A, GOMS-Analyse, LTI, Moodle, Präsenzlehre, Usability) CC BY-SA 4.0
Besprochen in Bldg-Alt-Entf #8
Blackler, Alethea L; Gomez, Rafael; Popovic, Vesna; Thompson, Helen M: Life Is Too Short to RTFM: How Users Relate to Documentation and Excess Features in Consumer Products. Interacting with Computers, 28 (1), S. 27–46, 2016, ISSN: 0953-5438. (Typ: Artikel | Abstract | Links | BibTeX | Schlagwörter: A, evaluation, features, Ig-Nobel-Preis, manuals, RTFM, Usability, user guides) Oxford Open
Besprochen in Bldg-Alt-Entf #9