Zeige alle

Kestin, Greg; Miller, Kelly; McCarty, Logan S.; Callaghan, Kristina; Deslauriers, Louis

Comparing the effectiveness of online versus live lecture demonstrations Artikel

In: Physical Review Physics Education Research, 16 (1), 2020, ISSN: 2469-9896.

Abstract | Links | BibTeX | Schlagwörter: demonstration, effectiveness, lectures, O, video

Wachtler, Josef; Scherz, Marco; Ebner, Martin

Automatic Authentication of Students at an Interactive Learning-Video Platform Inproceedings

In: Braak, Johan Van; Brown, Mark; Cantoni, Lorenzo; Castro, Manuel; Christensen, Rhonda; Davidson-Shivers, Gayle V.; DePryck, Koen; Ebner, Martin; Fominykh, Mikhail; Fulford, Catherine; Hatzipanagos, Stylianos; Gerald Knezek, Karel Kreijns; Marks, Gary; Sointu, Erkko; Sorensen, Elsebeth Korsgaard; Viteli, Jarmo; Voogt, Joke; Weber, Peter; Weippl, Edgar; Zawacki-Richter, Olaf; Bastiaens, Theo (Hrsg.): Proceedings of EdMedia + Innovate Learning 2019, S. 715–728, Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), Amsterdam, Netherlands, 2019.

Abstract | Links | BibTeX | Schlagwörter: A, authentication, video

Seidel, Niels

Aufgabentypen für das Zusammenspiel von E-Assessment und Lernvideos Buchkapitel

In: Bergert, Aline; Lehmann, Anje; Liebscher, Maja; Schulz, Jens (Hrsg.): Videocampus Sachsen – Machbarkeitsuntersuchung, S. 45–60, TU Bergakademie Freiberg, Freiberg, 1, 2018, ISBN: 978-3-86012-575-5.

Abstract | Links | BibTeX | Schlagwörter: Assessment, e-Assessment, higher education, O, Saxony, teaching, video