Zeige alle

Kestin, Greg; Miller, Kelly; McCarty, Logan S; Callaghan, Kristina; Deslauriers, Louis: Comparing the effectiveness of online versus live lecture demonstrations. Physical Review Physics Education Research, 16 (1), 2020, ISSN: 2469-9896. (Typ: Artikel | Abstract | Links | BibTeX | Schlagwörter: demonstration, effectiveness, lectures, O, video) CC BY 4.0
Besprochen in Bldg-Alt-Entf #25
Seidel, Niels: Aufgabentypen für das Zusammenspiel von E-Assessment und Lernvideos. Bergert, Aline; Lehmann, Anje; Liebscher, Maja; Schulz, Jens (Hrsg.): Videocampus Sachsen – Machbarkeitsuntersuchung, S. 45–60, TU Bergakademie Freiberg, Freiberg, 1, 2018, ISBN: 978-3-86012-575-5. (Typ: Buchkapitel | Abstract | Links | BibTeX | Schlagwörter: Assessment, e-Assessment, higher education, O, Saxony, teaching, video) Copyright
Besprochen in Bldg-Alt-Entf #10