Zeige alle

Birkner, Achim; Fromme, Johannes

MOOCs als offene Bildungsformate? Überlegungen zur Beschreibung und Analyse der Offenheit von Massive Open Online Courses Buchkapitel

In: Dörner, Olaf (Hrsg.): Wissenschaftliche Weiterbildung als Problem der Öffnung von Hochschulen für nichttraditionelle Studierende, S. 209–227, Barbara Budrich, Opladen, Berlin, Toronto, 2019, ISBN: 978-3-8474-2227-3.

Links | BibTeX | Schlagwörter: A, massive open online courses (MOOCs), open education

Otto, Daniel; Caeiro, Sandra; Nicolau, Paula; Disterheft, Antje; Teixeira, António; Becker, Sara; Bollmann, Alexander; Sander, Kirsten

Can MOOCs empower people to critically think about climate change? A learning outcome based comparison of two MOOCs Artikel

In: Journal of Cleaner Production, 222 , S. 12–21, 2019, ISSN: 0959-6526.

Abstract | Links | BibTeX | Schlagwörter: Climate change education, climate literacy, distance learning, massive open online courses (MOOCs), O, open education, sustainability